So sídlom na ulici HRUŠOVSKÁ 1/B, 821 07 Bratislava, IČO: 42418747, DIČ: 2120067334
1. Spôsob prihlasovania do klubu FitKids a úhrada členského príspevku
1.1. Prihlásenie do klubu sa realizuje elektronicky prostredníctvom online prihlášky a je plnohodnotným ekvivalentom vlastnoručne podpísanej prihlášky. Pri výbere členstva, tréningovej skupiny alebo iného produktu vám radi pomôžeme.
1.2. Elektronická prihláška nadobúda platnosť až po uhradení členského príspevku. Neoddeliteľnou súčasťou elektronickej prihlášky sú tieto všeobecné zmluvné podmienky.
1.3. Úhradu za členské je možné realizovať viacerými spôsobmi:
-
- Prevodom alebo vkladom na účet. Pre identifikáciu platby, prosím, uveďte variabilný symbol, ktorý vám systém vygeneruje po vyplnení a odoslaní prihlášky. Do poznámky uveďte meno člena klubu. Ak nebude platba zrealizovaná na účte klubu do 4 kalendárnych dní po odoslaní prihlášky, prihláška nebude akceptovaná.
-
- Edenred karta – cez SMS správu.
2. Zdravotný stav člena klubu
2.1. Odoslaním prihlášky a akceptovaním podmienok pre zápis do klubu, člen, resp. jeho zákonný zástupca prehlasuje, že nepozná dôvod (napr. zlý zdravotný stav), pre ktorý by sa nemohol zúčastňovať športových tréningov. V prípade zmeny zdravotného stavu je člen povinný okamžite informovať klub.
3. Náhrada za neúčasť na tréningoch
3.1. Za neúčasť účastníka na tréningoch nevzniká nárok na finančnú náhradu.
3.2. Člen klubu FitKids BRATISLAVA má možnosť nahradiť si všetky vymeškané, ale včas ospravedlnené hodiny v nasledujúcich 3 mesiacoch od vymeškanej hodiny. Odhlasovanie z hodiny je akceptované len elektronicky v klientskom konte do 8:30 rána pred začatím tréningu v daný deň. Termín náhradnej hodiny si člen (resp. zákonný zástupca) sleduje po prihlásení do svojho konta.
3.3. Po uplynutí 3-mesačnej lehoty od konca poslednej hodiny tréningovej skupiny uvedenej v prihláške člena klubu nárok na náhradu prepadá.
3.4. V prípade náhradnej hodiny nie je garantovaný ten istý časový rozvrh výuky, miesto konania hodiny ani inštruktorka pôvodného termínu plávania.
3.5. V prípade, že rezervovaná náhradná hodina zostane nevyužitá z akýchkoľvek dôvodov, pokladá sa za vyčerpanú bez ďalšej náhrady.
3.6. Účastník letných táborov nemá nárok na náhradnú hodinu, vzhľadom na krátke obdobie trvania tábora.
3.7. Náhradný termín je možné zrušiť do 8:30 dňa, kedy by ste mali trénovať. Ak sa náhradnej hodiny nemôžete zúčastniť, môžete nahlásiť náhradníka, ktorý pôjde trénovať miesto vás.
4. Storno
4.1. Vrátenie členského príspevku
4.1.1. Ak sa člen klubu nemôže zo zdravotných alebo iných dôvodov ďalej zúčastňovať tréningov, bude mu po odpočítaní pomernej časti zodpovedajúcej počtu dní, počas ktorých dané tréningy prebehli, vrátená alikvotná čiastka členského (skrátená o manipulačný poplatok podľa bodu 4.1.3). Alikvotná čiastka sa počíta od nasledujúceho dňa vykonania online storna.
4.1.2. Povinnosťou člena klubu (alebo jeho zákonného zástupcu) je oznámiť túto skutočnosť klubu formou online storna prostredníctvom konta užívateľa (vo „Vaše prihlášky“ treba kliknúť v konkrétnej prihláške na „storno“, vyplniť číslo účtu a odoslať) alebo telefonicky na uvedenom kontakte. Musia byť nahlásené údaje odhlasovanej osoby (údaje musia korešpondovať s údajmi vyplnenými v prihláške) spolu s číslom účtu, kam má byť zvyšná čiastka poukázaná (číslo účtu musí korešpondovať s číslom účtu, z ktorého bolo členské poukázané v prospech klubu).
4.1.3. Člen klubu (alebo jeho zákonný zástupca) si môže nárokovať na vrátenie alikvotnej čiastky členského len od termínu odoslania online storna. V prípade zrušenia prihlášky pred začiatkom alebo počas konania tréningovej hodiny, vám vrátime alikvotnú čiastku „nespotrebovaného“ členského skrátenú o manipulačný poplatok podľa nasledujúcej tabuľky:
-
- Menej ako 3 dni pred začiatkom a do polovice aktuálneho kurzového obdobia: 10%
-
- Od polovice aktuálneho kurzového obdobia (nie od dátumu prihlásenia): 30%
4.1.4. Pri stornovaní kurzu vám ostanú riadne ospravedlnené hodiny v konte a môžete si ich nahradiť podľa podmienok v bode 3. Alikvotne kurzovné za ospravedlnené hodiny nevraciame.
4.2. Storno členského poplatku denného tábora
4.2.1. V prípade storna tábora do 4 dní pred jeho zahájením nie je účtovaný žiadny stornopoplatok.
4.2.2. Ak je tábor zrušený v lehote menej ako 4 dni pred nástupom člena do tábora, účtovaný je poplatok 10% z jeho celkovej ceny.
4.2.3. V prípade prerušenia účasti počas konania tábora je vrátená suma znížená o plnú sumu za počet dní konania tábora a 30% poplatok z jeho zostávajúcej časti. Storno vykoná zákonný zástupca dieťaťa rovnakým spôsobom ako storno kurzu v zmysle bodu 4.1.3, rovnako je možné zabezpečenie náhradníka bez manipulačného poplatku.
5. Zodpovednosť trénera za neplnoletého účastníka
5.1. Zodpovednosť trénera za neplnoletého člena klubu vzniká od začiatku hodiny, a to v prípade, ak je účastník prítomný v priestoroch šatní a telocvične. Ak účastník opustí areál školy, zodpovednosť prechádza opäť na zákonného zástupcu.
6. Poučenie o pravidlách a podmienkach vylúčenia dieťaťa z klubu
6.1. Pred začatím pohybovej aktivity vyzdvihujeme dieťa zo školského klubu alebo z MŠ. Pokiaľ vaše dieťa opakovane svojim správaním ohrozuje svoj život a zdravie, alebo život a zdravie ostatných detí, v rámci BOZP môže byť po predchádzajúcom písomnom upozornení vylúčené z tábora alebo klubu. V prípade vylúčenia z tábora alebo klubu nevzniká nárok na vrátenie pomernej časti členského príspevku (poistné ani zdravotné poistenie).
7. Stravovanie
7.1. V prípade stravovania sa počas tábora (alergie, diéty a pod.) je nutné uviesť túto skutočnosť v prihláške. Rodič zároveň prehlasuje, že prihlásené dieťa môže uvedené potraviny konzumovať.
8. Prítomnosť rodiča na tréningu
8.1. Vzhľadom na prevádzkový poriadok nie je umožnený vstup rodičom na tréning. Výnimku tvorí posledná hodina v mesiaci, kedy rodič môže vyhotoviť video alebo fotozáznam svojho dieťaťa, alebo po dohode s vedením klubu.
9. Súhlas so spracovaním osobných údajov
9.1. Odoslaním prihlášky zákonný zástupca súhlasí so spracovaním osobných údajov svojho dieťaťa na účely evidencie v plaveckom klube FitKids Bratislava o.z.
10. Súhlas so spracovaním fotografií a videozáznamov
10.1. Zákonný zástupca súhlasí s použitím fotografií a videozáznamov svojho dieťaťa, ktoré boli zhotovené počas tréningov a súťaží, na propagačné účely klubu FitKids Bratislava o.z.
11. Použitie e-mailovej adresy pre zasielanie informácií o športových ponukách a akciách
11.1. Vašu e-mailovú adresu uvedenú v prihláške neposkytujeme tretím stranám. Používame ju výlučne za účelom informovania o aktivitách FitKids Bratislava o.z.
12. Pravidlá tréningov
12.1. Účastník tréningov je povinný dodržiavať pokyny trénera a správať sa k ostatným účastníkom s úctou a rešpektom.
12.2. V prípade opakovaného nedodržiavania pokynov trénera, ktoré vedie k narušeniu tréningu alebo ohrozeniu bezpečnosti, môže byť účastník vylúčený z tréningu bez nároku na vrátenie členského príspevku.
12.3. Účastníci sú povinní nosiť vhodné športové oblečenie a obuv podľa pokynov trénera.
12.4. Všetky osobné veci účastníkov by mali byť označené menom. Klub nenesie zodpovednosť za stratené alebo poškodené veci.
12.5. V prípade, že účastník prichádza na tréning s oneskorením, musí o tom informovať trénera vopred.
13. Pravidlá bezpečnosti
13.1. Účastníci sú povinní dodržiavať všetky bezpečnostné pokyny trénera a používať športové vybavenie správnym spôsobom.
13.2. V prípade úrazu alebo zdravotných problémov počas tréningu musí účastník okamžite informovať trénera.
V Bratislave 2.08.2024 Dávid Dikácz, predseda FitKids Bratislava